Ok, precis kommen till Indien, och Dehli. Galet galet, men an har jag inte varit ute och vandrat mer an fran min gratistransfer till hotellet dar jag sov oroligt i tva timmar. Mitt flyg var fem timmar for sent och mitt bagage befinner sig just nu nagonstans mellan kopenhamn och Dehli. Med andra ord kan det vara var som helst. Never trust British airways. Och hur de ska lyckas fixa sa att mitt bagage finner sin vag anda till det lilla meditationscentret i Dharamsala dit jag aker redan ikvall blir spannande att se. Men men. Med gott mod tankte jag ta mig en rundtur i naromgivningarna i jakt pa en guidebok och en varmare troja. Det ar kallt i bergen.
HIttills har ingen forsokt lura mig, vilket kanns valdigt skont, och alla Indier jag mott hittills har varit trevliga och hjalpsamma. Dock har jag bara mott man. Var ar kvinnorna?? Jaja. Om ni laser detta, please don't tell mum I lost my luggage, hon oroar sig nog bara annu mer da:) Jag klarar mig allt. Jag har pengar, pass, tandborste, biljetter och klader pa kroppen. Vad mer kan man onska?:)
Men det ar nastan sa att de storre makterna varit emot mig redan fran b;rjan av igar da jag glomde tagbiljetten pa lunds tagstation (dock behovde jag inte betala tva ganger) och sen blev alla mina flyg sena och jag blev av med bagaget. But hey. It takes more to put me in the corner.
Berattar mer nar det hant nagot mer spannande.
onsdag 4 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar