So, testade nagot jattelaskigt i KL tower (Kuala Lumpur). Fish Spa... Kittligt, men ganska behagligt efter ett tag.
Min van papegojan bits. Hart! MEn hon ar ganska sot anda, och hon tycker om stenar. No cookies for Polly. Polly wants stones.
Bor nu hos Caro och Adam (mina hyresvardar i London) pa en hastfarm/gatshus utanfor Krabi. Inte en turist i sikte fran vart tillhall och jag har redan paddlat mig fram med kajak i floden precis nedanfor huset. Om man vill ar det inte sa langt att ta sig med kanot in till stan sa jag tror jag gor det imorn. Blir nog till at ge sig ut pa ridtur i eftermiddag. Jag tror att jag kan ha hamnat i himlen. Hade det varit en aning mindre fuktigt och varmt skulle jag bestamt saga att hamnat dar jag verkligen hor hemma. Men man kan ju inte fa allt, och varmen gor mig verkligen trott, sa nu ar det verkligen dags att ta tag i yogan och pigga upp mig! Har gatt alldeles for lang tid med bara resande och slappande i restauranger. Ata, sova, resa.. Nu far det vara slut pa det pa ett tag. Dags att ta tag i saker lite. Tanker hjalpa till sa mycket jag kan med hastarna, och paddla sa mycket jag orkar i an. That's my resolution for now:) Tack och hej!